w

Kim Kardashian wypuściła na rynek biustonosz ze sterczącymi sutkami. Reklama zszokowała widzów. „Temperatura na Ziemi jest coraz wyższa…ale ja nie jestem naukowcem”

Kim Kardashian - fot. Instagram @kimkardashian
Kim Kardashian - fot. Instagram @kimkardashian

31 października Kim Kardashian wypuści na rynek nowy produkt. Pomysł wzbudza wiele kontrowersji, ale jeszcze więcej mówi się o filmiku, który celebrytka opublikowała w ramach kampanii promocyjnej. Przesadziła?

Kim Kardashian jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych gwiazd show-biznesu na całym świecie. 42-letnia miliarderka i bizneswoman wie, jak przyciągnąć uwagę. Znajduje się w czołówce najpopularniejszych kont na Instagramie, gdzie obserwuje ją 330 mln internautów.

Najsłynniejsza Kardashianka występuje w reality show The Kardashians, w którym widzowie mogą śledzić losy całej rodziny. To nie jedyna jej przygoda z telewizją. Niedawno wyszedł również nowy sezon popularnego serialu American Horror Story, w którym zagrała. Kim posiada też kilka firm, w tym najpopularniejszą, skupiającą się na bieliźnie markę Skims. Właśnie postanowiła wypuścić nowy produkt, który wzbudził pewne wątpliwości wśród odbiorców.

Kontrowersyjna reklama biustonosza z sutkami Kardashian

W piątek celebrytka ogłosiła wprowadzenie na rynek Ultimate Nipple Bra, bielizny push-up z wbudowanymi sztucznymi sutkami, które mają zapewnić efekt chodzenia bez stanika. Biustonosz ma być najnowszym dodatkiem do linii SKIMS Ultimate Bra, której miseczki zostały zaprojektowane tak, aby uzyskać naturalnie wyglądające krągłości. Datę wypuszczenia kolekcji ustalono na 31 października, ale jeszcze nie ujawniono ceny.

Kim Kardashian nie stroni od kontrowersji, co już wielokrotnie udowodniła. Jej najnowsza reklama również zszokowała wielu fanów. 42-latka siedzi przed komputerem przebrana za naukowca i mówi o globalnym ociepleniu.

Temperatura na Ziemi staje się coraz wyższa. Poziom mórz się podnosi. Lodowce topnieją. Ja nie jestem naukowcem, ale wierzę, że każdy może wykorzystać swoje umiejętności, by wnieść swój własny wkład – słyszymy na nagraniu.

Następnie gwiazda wskazuje na schemat budowy biustonosza z sutkami.

Dlatego wprowadzam zupełnie nowy biustonosz z wbudowanymi sutkami, więc bez względu na to, jak gorąco jest, zawsze będziesz wyglądać, jakby było ci zimno – zapewnia.

Wielu fanów celebrytki było zszokowanych tą reklamą.

To ma być żart? – spytała jedna z osób komentujących.

Szybko jednak okazało się, że w ramach kampanii, SKIMS przekaże 10% zysków ze sprzedaży na rzecz organizacji 1% for the Planet, a kontrowersyjna reklama ma za zadanie zwrócić uwagę na problem.

Jako naukowiec, popieram przekaz tego filmu – pisze jeden z fanów.

Wiele wielbicielek Kim postawiło w komentarzach jeszcze jedno pytanie – jaki jest cel tego produktu? Właścicielka Skims na razie milczy.

Przesada czy dobra reklama?

Google News
Obserwuj w News i bądź zawsze na bieżąco!

Napisane przez Kamila Kolińska

Prywatnie jestem miłośniczką książek i dumną posiadaczką trzech cudownych psów. Chętnie śledzę świat celebrytów i cieszę się, że mogę dostarczać Wam najnowsze informacje i plotki z show-biznesu.
Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na adres kamila@pantofelek.pl

Katarzyna Grochola - fot. Instagram @katarzynagrochola_official

Katarzyna Grochola ma poważne problemy zdrowotne. Apeluje do fanów: „Nie piszcie mi, że jestem pod wpływem procentów, jestem pod wpływem środków przeciwbólowych”

Dorota Chotecka - fot. Instagram @dorotachotecka

Dorota Chotecka zalała się łzami w mediach społecznościowych. Aktorka zaniepokoiła fanów. „I tak przez całe życie”