w

Influencerzy na wielkim ekranie. Boxdel, Natsu i Budda pracują nad filmem, który ma trafić do KIN. Szykuje się hit?

Natsu, Budda, Boxdel - fot. Instagram @natalia.karczmarczyk @budda.7 @boxdel
Natsu, Budda, Boxdel - fot. Instagram @natalia.karczmarczyk @budda.7 @boxdel

Popularni influencerzy postanowili połączyć siły i stworzyć coś, czego jeszcze w Polsce nie było. Gwiazdy mediów społecznościowych pracują nad filmem, który będzie można obejrzeć w kinach. O czym będzie opowiadać ta produkcja?

Natalia „Natsu” Karczmarczyk, Michał „Boxdel” Baron oraz Kamil „Budda” Labudda to trio topowych polskich influencerów, których z pozoru nic nie łączy. Chociaż wszyscy cieszą się ogromną popularnością, treści jakie tworzą w sieci nie pokrywają się.

Natsu długo prowadziła swój profil na Instagramie i uzbierała tam pewne grono obserwatorów, ale jej kariera naprawdę wystartowała, gdy została twarzą drugiej edycji projektu Team X. Grupa influencerów biorących w nim udział liczyła ośmiu członków. Razem nagrywali filmy codziennie. Ich widzami zostali głównie młodsi odbiorcy. Po roku Team X dobiegł końca i każdy poszedł w swoją stronę. Karczmarczyk utrzymała duże zainteresowanie i pozostała na topie.

Boxdel jest osobą wszechstronnie uzdolnioną. Oprócz tworzenia filmów zajmuje się również muzyką i jest odnoszącym sukcesy przedsiębiorcą. Największą popularność przyniosła mu federacja Fame MMA, której jest włodarzem i jednym z udziałowców – a więc organizuje gale typu freak fight, na których znane osoby mierzą się ze sobą w oktagonie. Współtworzy również treści na kanale GOATS z grupą popularnych youtuberów.

Budda zgromadził milion obserwatorów na swoim kanale za sprawą pasji do motoryzacji. Widzowie pokochali również jego chęć do pomagania innym. Niedawno w mediach było głośno o szeregu akcji charytatywnych, jakich się podjął. To właśnie Labudda podłożył pod dom dziecka tajemniczą skrzynkę, w której oprócz słodyczy było 100 tysięcy złotych.

Influencerzy tworzą film do kin

O nowym projekcie poinformował Budda na kanale instagramowym dla widzów, wywołując ogromne poruszenie. Fani youtubera są przyzwyczajeni do jego pomysłów na dużą skalę, ale sądząc po ilości reakcji zszokowanych emotikonek, nikt nie spodziewał się takiego ogłoszenia.

Film do kin robimy (poważnie). Dzisiaj wam zapowiedź dam (…) Mega fajnie to zaczyna wyglądać w c**j interesujących tematów i wątków – zapowiedział influencer.

Pewne wątpliwości wśród obserwatorów wywołał angaż Natsu w projekt. Kontent internetowej celebrytki jest skierowany do młodszej widowni. Na pierwszy rzut oka może wydawać się nietrafioną osobą do współpracy z Boxdelem i Buddą. Po burzliwej dyskusji na Twitterze ten ostatni zdecydował się stanąć w obronie koleżanki z branży.

Jak ktoś się krzywi, że Natsu to wierzcie mi – wiem, co gadam: to właściwa osoba – napisał.

Film dokumentalny pod tytułem Influencer będzie pierwszą w Polsce produkcją, ujawniającą kulisy tytułowego zawodu. Troje topowych twórców zaangażowanych w projekt zna tę branżę od podszewki. Podzielą się szczegółami nieznanymi opinii publicznej.

Zdjęcia rozpoczęły się w lipcu, a ich zakończenie planowane jest na wrzesień.  Reżyserem został Krystian Kuczkowski, który pracował m.in. przy filmie o Annie Przybylskiej. Koproducentem jest firma Platige Image, zajmująca się tworzeniem grafiki, animacji i ogólnie pojętą oprawą artystyczną filmów i reklam.

Chcę pokazać drogę, jaką przeszedł każdy z moich bohaterów. Bo to niekiedy kręta droga. Często wiodła od trudnego dzieciństwa, przez szaloną młodość aż do sukcesu i dużych pieniędzy – powiedział Kuczkowski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl

Zawód influencera często spotyka się z kpinami. Reżyser wyjaśnił, że będą chcieli naprostować kilka nieścisłości związanych z tą pracą, którę są powielane w sieci, a niekoniecznie są prawdziwe.

Jednocześnie obalamy trochę mitów i walczymy ze stereotypami. Bo to wcale nie jest tak, że ten zawód to są tylko wieczne wakacje polegające na robieniu sobie zdjęć w różnych zakątkach świata. Jest tam też dużo różnego rodzaju presji, stresu, walki z hejtem. Mam raczej takie obserwacje, że oni są cały czas w pracy, a nie na wakacjach

Data premiery pozostaje na razie nieznana, ale można się spodziewać, że dokument trafi do kin w 2024 roku.

Google News
Obserwuj w News i bądź zawsze na bieżąco!

Napisane przez Kamila Kolińska

Prywatnie jestem miłośniczką książek i dumną posiadaczką trzech cudownych psów. Chętnie śledzę świat celebrytów i cieszę się, że mogę dostarczać Wam najnowsze informacje i plotki z show-biznesu.
Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na adres kamila@pantofelek.pl

Małgorzata Rozenek - fot. Podlewski/AKPA

Małgorzata Rozenek w końcu zdradziła, jaki program poprowadzi! Będą „KREW, POT i ŁZY”. Wspomniała też o uczestnikach

Maryla Rodowicz - fot. Kurnikowski/AKPA

Maryla Rodowicz podsumowała festiwal w Sopocie. Wytknęła organizatorom karygodny błąd. „Aranżacje ZABIŁY większość piosenek”