w

Youtuber Budda wypuścił na rynek napoje DOZE! To dopiero przedsmak tego, na co go stać. Wizytówką marki będzie DOZELAND

Budda, DOZE - fot. materiały prasowe
Budda, DOZE - fot. materiały prasowe

Na ten moment czekało wielu fanów jednego z najpopularniejszych influencerów w Polsce. Kamil Labudda, znany w sieci pod pseudonimem Budda, oficjalnie wprowadził na rynek markę DOZE.  Do sieci sklepów Żabka na terenie całej Polski trafiły napoje energetyzujące w dwóch wariantach smakowych, a to dopiero początek! Wiemy, co jeszcze planuje Youtuber.

Budda to obecnie jeden z najpopularniejszych Youtuberów w Polsce. Jego kanał na platformie subskrybuje ponad 2,3 mln osób i to wcale nie dlatego, że robił loterie, podczas których można było wygrać auta znanych marek, które uprzednio zostały poddane przez niego modyfikacjom. Zasłynął również ze swojej ofiarności — chętnie wspiera różne akcje charytatywne i pomaga potrzebującym. O jednym z jego pomysłów usłyszała cała Polska. Mowa tu o akcji, podczas której podrzucił pod jeden z domów dziecka skrzynię wypełnioną po brzegi słodyczami i pieniędzmi.

YouTuber Budda podrzucił 100 TYSIĘCY ZŁOTYCH pod dom dziecka?! Dowody mówią same za siebie. „Skrzynka pełna cashu”

Internetowy twórca ma głowę pełną pomysłów, które stopniowo wprowadza w życie. Buddę cechuje również skala projektów, w które się angażuje. Niedawno ukazał się film dokumentalny Budda. Dzieciak ’98, którego premiera okazała się absolutnym hitem i największym otwarciem w historii polskich filmów dokumentalnych. Teraz wprowadza na rynek swoją nową markę napojów.

Budda wprowadził na rynek własną markę napojów

Youtuber wie, jak dotrzeć do swoich widzów i odpowiada na ich potrzeby. Oprócz tego, że interesuje się motoryzacją, postanowił wprowadzić na rynek własną markę napojów.

DOZE to coś więcej niż zamknięty w puszce napój. DOZE to przede wszystkim nowa idea. Nasz manifest to „idea gives object personality”, czyli „to pomysł nadaje przedmiotom osobowości”. DOZE to dawka energii dla tych, którzy z pasją idą przez życie. Puchy w wariancie klasycznym oraz zero czekają na Was od jutra w sklepach sieci Żabka

– tłumaczy.

Pomysł ten zrodził się w jego głowie wiele miesięcy temu, a samo wprowadzenie marki na rynek trwało blisko dwa lata. Spowodowane było to tym, że Budda chciał oddać klientom produkt dopracowany w stu procentach. Smak każdego z wariantów musiał być dokładnie taki, jak Kamil sobie wymarzył.

Póki co do sieci sklepów Żabka trafiły dwa warianty — CLASSIC i DOZE ZERO, dla osób ograniczających spożycie cukru. Wkrótce jednak dołączy do nich kolejny napój, który będzie dostępny bez żadnych ograniczeń wiekowych. To oznacza, że również młodsi widzowie będą mogli zobaczyć, co preferuje ich idol.

Nowy projekt Buddy dał również pracę 87 osobom, ale mając na uwadze to, że zamierza wprowadzać kolejne produkty, z pewnością do jego szeregów dołączą kolejni pracownicy. Jak już wspominaliśmy, Youtuber działa na szeroką skalę, dlatego też w zakładzie produkcyjnym owstaje 3200 puszek DOZE na minutę. To daje 192 000 na godzinę.

Dziś wykonujemy bardzo ważny, ale dopiero pierwszy krok. Moim celem jest stworzenie całego holdingu z prawdziwie zaangażowaną społecznością. Stay tuned, ponieważ dopiero zaczynamy! 

– dodaje Budda.

Przy okazji wprowadzenia napojów DOZE do sprzedaży wystartował również projekt DOZELAND. To prawdziwa baza i miejsce, w którym bije serce marki DOZE. Całość zajmuje powierzchnię 55 000 m2, a na niej znajduje się asfaltowy tor do driftu, chillout zone, jak również strefa wodna i off road. Szczegóły dot. DOZELAND będą sukcesywnie odkrywane na kanałach należących do Buddy.

Próbowaliście już napojów DOZE?

Bądź na bieżąco z nowinkami ze świata show-biznesu i zaobserwuj nasze profile w mediach społecznościowych. Pantofelek.pl jest na Facebooku, Instagramie, Threads, TikToku, Twitterze i YouTube. Jeżeli nie chcesz niczego przegapić, koniecznie zostaw obserwację w Google News.

Google News
Obserwuj w News i bądź zawsze na bieżąco!

Napisane przez Magda Kwiatkowska

Fotograf amator, wielka fanka kryminałów i literatury fantasy. Niespełniona pisarka, która od najmłodszych lat marzy o tym, by wydać własną książkę. Bez opamiętania śledzę to, co obecnie dzieje się w świecie show-biznesu, by odsłaniać przed wami kolejne sekrety gwiazd.

Chcesz zadać mi jakieś pytanie? Wyślij e-mail na adres magda@chaosmedia.pl

Sandra Kubicka, Alek Baron - fot. wykonała Natalia Poniatowska Instagram @natalia.npa. Źródło: Instagram @sandrakubicka

Sandra Kubicka odsłania kulisy ślubu z Baronem. Zorganizowali wszystko w KILKA dni! „Pół godziny przed wyjściem połączyła kropki, że to nasz ślub”

Rafał Maserak, Dagmara Kaźmierska - fot. AKPA

Rafał Maserak szczerze ocenił taneczne umiejętności Dagmary Kaźmierskiej. Był bardzo surowy. „SŁABO tańczy”