w

Rafał Maślak wraz z żoną utknęli w Grecji! Koszmarny finał rodzinnego wypadu. „Zostaliśmy zostawieni SAMI SOBIE”

Rafał Maślak, Kamila Maślak - fot. Kurnikowski/AKPA

Rafał Maślak wraz z żoną wybrał się na urlop do Grecji, ale nie na taki finał wyprawy liczyli. Małżonkowie zrelacjonowali w mediach społecznościowych, że zostali wyrzuceni z pokładu samolotu! Co teraz?

Rafał Maślak przyszedł na świat 3 lutego 1980 roku w Międzyrzeczu. W przeszłości ukończył technikum ekonomiczne i pracował w fabryce, ale już wtedy znacznie wyróżniał się z tłumu i przyciągał wzrok. W końcu postanowił zawalczyć o marzenia i zaczął w pełni realizować się jako fotomodel. W marcu 2014 zdobył tytuł Mistera Wielkopolski, a kilka miesięcy później został również Misterem Polski 2014. Dzięki wygranej drzwi do wielkiej kariery stanęły przed nim otworem i miał okazję zawalczyć w konkursie Mister International w Seulu. Tam także doceniono jego urodę — do Polski wrócił z tytułem III Wicemistera International 2014 i Mistera International Internautów.

Rafał od tamtego momentu cieszy się bardzo dużą popularnością. Widzowie mogą kojarzyć go z programów Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami oraz Randka z Maślakiem. Brał też udział w Agencie-Gwiazdy, a w 2017 roku został jurorem w show Polsatu #Supermodelka Plus Size. Mister skrywa wiele talentów, o czym mogliśmy przekonać się m.in. w 2019 roku, gdy dołączył na stałe do obsady Barw szczęścia.

Rafał Maślak utknął z żoną w Grecji!

Od kilku dni w mediach jest głośno o szalejących w Grecji pożarach, jednak mimo to nadal wielu turystów wybiera właśnie to miejsce na tegoroczny urlop. Maślak wraz z żoną w tym roku miał okazję spędzić wakacje bez dzieci, więc wraz ze znajomymi wynajęli willę na Krecie. Przez kilka ostatnich dni model wszystko skrupulatnie relacjonował na Instagramie i zdawał się być niezwykle zadowolony.

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez R A F A L M A S L A K (@rafalmaslak)

Niestety w końcu nadszedł smutny moment powrotu do domu, który okazał się być dla nich prawdziwym koszmarem. Na jednym z nagrań, które Rafał wrzucił na Instastories, tłumaczył, że samolot ma uszkodzone skrzydło.

Jest awaria ze skrzydłem. Naprawiają. A my siedzimy już 40 minut w samolocie. Drama w samolocie. Prawdopodobnie lot się nie odbędzie. Nie mogą usunąć usterki. Ciekawy jestem, co dalej w tej sytuacji — zastanawiał się.

Podejrzenia mistera się sprawdziły i krótko po tym wszyscy pasażerowie zostali poproszeni o opuszczenie pokładu. Wszyscy byli zaniepokojeni tą sytuacją, tym bardziej że po ok. dwóch godzinach ogłoszono, że ich lot został odwołany. Co gorsza, nikt z lotniska i obsługi nie zainteresował się losem podróżnych.

Odwołali lot. Zostaliśmy zostawieni sami sobie. Jedyna opcja, żeby wrócić, to jutro samolot do Poznania, który musieliśmy kupić. Teraz na szybko znaleźliśmy hotel. Na wszystko bierzemy rachunki. Szkoda mi tych rodzin z dziećmi, które, podobnie jak my, zostały na lotnisku.

Nie tylko Maślak był niezadowolony z takiego obrotu spraw. Udostępnił na swoim profilu relację jednej z osób, która była rozgoryczona całym tym zajściem.

Dostałem info od innych Polaków, którzy zostali na lotnisku. Nikt im nie udzielił żadnej pomocy, są nadal z dziećmi na lotnisku bez gwarancji, że ktoś im zwróci koszty za ewentualny hotel. Dostaliśmy info, że powrót jutro po 14-stej – dodał.

Na szczęście wszystko skończyło się dobrze. Następnego dnia Rafał przekazał, że przewoźnik zorganizował dla nich zastępczy samolot, którym będą mogli bezpiecznie wrócić do domu.

Niepotrzebnie kupiliśmy jednak powrót do Polski, bo dostaliśmy samolot zastępczy. Ale prawdopodobnie dostaniemy zwrot za ten wykupiony, bo takie dostaliśmy wskazówki od linii lotniczych.

Trzymamy kciuki za szczęśliwy powrót, a was zapraszamy do odwiedzenia galerii, która znajduje się poniżej.

Google News
Obserwuj w News i bądź zawsze na bieżąco!

Napisane przez Magda Kwiatkowska

Fotograf amator, wielka fanka kryminałów i literatury fantasy. Niespełniona pisarka, która od najmłodszych lat marzy o tym, by wydać własną książkę. Bez opamiętania śledzę to, co obecnie dzieje się w świecie show-biznesu, by odsłaniać przed wami kolejne sekrety gwiazd.

Chcesz zadać mi jakieś pytanie? Wyślij e-mail na adres magda@chaosmedia.pl

Aleksandra Domańska - fot. Instagram @domanska_naprawde

Domańska pochwaliła się, jak spędza dzień z dzieckiem. Pokazała twarz syna! Fani: „Piękne”

Oleh Riashentsev , Hanna - fot. Instagram @just_oleg.official

Gwiazda „Big Brothera” została ojcem. Dumny tata pokazał pociechę!