Natalia Siwiec zamieściła na swoim Instagramie ciekawy wpis, który ma reklamować pewien znany alkohol. Komentarz do zdjęcia jednak jest mocno kontrowersyjny.
Influencerzy prześcigają się w pomysłach „lokowania produktów” w swoich postach. Od czasu, gdy UOKiK wziął pod lupę celebrytów, ci wpadają na coraz to kreatywniejsze sposoby tworzenia postów sponsorowanych.
Tym razem ciekawą współpracę nawiązała Natalia Siwiec ze znaną marką produkującą wino. Celebrytka wykazując się kreatywnością, postanowiła przyrównać alkohol do „pysznego soczku” Co więcej, dorzuciła, że „nie wyobraża siebie (zapewne miało być „sobie” – przyp. red.) bez niego zimy„.
Trzeba przyznać, że to dosyć odważne zdania, w kraju, w którym alkoholizm nadal jest poważnym problem, a podczas każdej zimy w Polsce umierają nietrzeźwi z powodu wyziębienia.
Uspokajająca dla fanów może być jednak informacja Natalii, że sama nie jest fanką napojów wyskokowych. Huh…! To, komu grzańca?