Team X, popularna grupa youtuberów z Natsu na czele, niedawno wypuścił zapachowe świeczki w swoim sklepie internetowym. Za sztukę trzeba było zapłacić blisko 45 złotych, a internauci szybko odkryli coś niezwykłego – te same świeczki można kupić w Kauflandzie za niespełna 10 złotych. Produkt różnił się tylko nalepką z logiem na boku.
Popularni twórcy często przesadzają z cenami produktów. Gwiazdy często reklamują swoje produkty jako formę wsparcia ich twórczości i uzasadniają tym cenę. Tym razem Team X trochę jednak przesadził.
Internauci szybko zorientowali się, że świeczka z ich sklepu wygląda dokładnie tak samo jak leżący na półkach w Kuflandzie produkt firmy BisPol. Za świeczkę z Kauflandu zapłacimy jednak prawie 5 razy mniej niż tą reklamowaną przez celebrytów. Jedyną różnicą jest logo Team-u X, trochę dłuższy zapewniany czas palenia oraz inne opakowanie.
Po pojawiających się kontrowersjach Team X wycofał świeczki ze sprzedaży.
Co sądzicie o takiej praktyce biznesowej?
@dsmpiarka Odpowiedz użytk. @dsmpiarka co #viral #dsmp #On #ilovedsmp #fyr #fyp #dsmpiarka #dsmpiarka #duet
♬ Fake You Out – leriia
Źródło: Instagram – teamxoficjalnie ; vibez.pl ;
doją debili aż miło